Plave patike




Jednog dana obuću plave patike
izaći iz stana i početi da trčim
nikad nisam volela da trčim
svi to znaju

trčaću pored reke, pratiti je uzvodno
trčaću do prve livade i prve uzbrdice
zastaću da popijem malo vode
i opet ću nastaviti

trčaću pored svih svojih snova
pretrčaću sve neostvarene želje
trčaću pored bivših ljubavi
trčaću pored svih onih ja koje nikad nisam postala
a želela sam jako

kada budem stigla do prve ravnice
tu ću stati, osvrnuti se oko sebe
pogledaću nebo, i sunce
i onda ću početi da plačem

plakaću za svim onim snovima
plakaću za svim neostvarenim željama
plakaću zbog svih onih ja koje nikad nisam postala
a želela sam jako

obrisaću suze, izuti patike
bosa, laganim korakom vratiću se nazad
i niko neće znati da sam trčala
jer znaju da to ne volim
i baciću plave patike
i onako nisu bile udobne.


Comments

Post a Comment

Popular Posts