Sitni sati


Sve radim u poslednjem trenutku
na bus ne izlazim pet minuta ranije
radim stvari kad im nije vreme
kada učim tada zapravo krečim sobu
kada je vreme za oči u oči
tada bežim
rokovi me pritiskaju
ali ja i dalje lagano pijem svaku kafu
gledam predvidive serije
razvlačim po krevetu
obrćem okrećem
idem dužim putem gde god da krenem
kasnim
i kada treba i kada ne treba


a onda se dese velike stvari
saznaš neke velike novosti
shvatiš da ti život ide u jednom novom smeru
potrebno je da sada taj put ispitaš kako treba
sa uživanjem
ne gubeći se u gubljenju vremena
ne gubeći se u upuštanju u dubioze


kako promeniti glupe navike
stvoriti nove kažu
mada sam uvek bila sklona stvaranju navika koje su samo loše po mene
ulazila u odnose koji su pogubni
probavala stvari koje se pokažu kao dobar nauk za ono šta ne treba ponoviti
uvek malo premalo kasno otkrivala da je kasno za izlaz
svaki put sebi govorila neću opet
a onda opet ta ista glupa navika
nina nina nina
zar opet

kako početi ispočetka sada kada nije ni ponedeljak
ni početak godine
ni pun mesec
kako reći sebi danas je pravi dan da budeš nova ti
čula sam skoro dobru stvar
ni jedna dijeta mi nije pošla za rukom ponedeljkom
možda ovu treba u sred nedelje da počnem

tako ću i ja ovoga puta
neću čekati ni prestupnu godinu
ni crveno slovo
niti znak da je sada pravi trenutak
a tek neću čekati ponedeljak
ili dan da mi se javi da mogu da se menjam
počeću odmah
od ovog trenutka

koji je ovo trenutak
trenutak u 4.47 ujutru
još nije svanulo
ja sam očistila celu sobu onako implusivno
od nemanja toga šta da učim
kao
ovo je trenutak kada se sve preokrenulo
kada je u pesmi došao stih da je vreme za pauzu
pauzu od glupih odluka
pauzu od lenjosti i razvlačenja po krevetu
pauzu od ljudi koji nikad nisu tu
pauzu od mene ovakve

koji je ovo trenutak
onaj najslađi
onaj koji dođe samo u sitne sate.

Comments

Popular Posts