Senka

Koračamo kroz maglu
kiša nam bubnja u ušima
srce pumpa krv tako jako
da se dlanovi znoje
a noge su spremne za beg

Senka se lagano izdiže pred nama
ležala je tako dugo skrivena
u najdubljim sanducima
vezana neraskidivim lancima

Sakrivena u noć
i iz noći izranja

Senka
Moja snaga

Nekada nevidljiva pred plamenom
sada vezana za mene
i za tebe

Naša senka
Naša tajna

Sedimo obavijeni tamom
svetlost ulice se probija kroz mokre prozore
tišinu para ubrzano disanje
razmenjujemo poglede
i znamo
Znamo da je ovo naša noć

Trčaću brzo ukoliko zatreba
skloniću se daleko od sveta
i čekati tebe
da dođeš i kažeš da je sve dobro
da smo sigurni


U tami leži senka
moja
i tvoja
opet sam je sakrila
i čuvam je samo za nas
ona leži spremna 
da svakog trenutka
pokaže svoje oči svetu

Nevidljivim prstima nas steže
i stalno podseća
da granice ne postoje
jedino stalno je promena
i večita težnja da se bude bolji

U tami smo skriveni
I ti
I ja
Čekamo da bude sigurno
Možda je moglo drugačije
Moglo je
Ali život onda ne bi bio sladak

Comments

Popular Posts